Site Overlay

מהי מתנת יין אישית?

בשוק קיימות מגוון מתנות יין בהתאמה אישית , לרבות: סלסלות יין מותאמות אישית, בקבוקי יין חרוטים או חרוטים, קופסאות יין וארגזים חרוטים, כוסות יין מותאמות אישית, לוכדי פקקים, סוזאניות עצלות, קסמי יין ועוד. המפתח להענקת מתנות יין בהתאמה אישית, בין אם למטרות עסקיות או אישיות, הוא לדעת אילו מתנות מספיק איכותיות וייחודיות כדי שיהיה כדאי לתת.

זמני אספקה: יש לצפות לזמני אספקה ארוכים יותר בעת התאמה אישית של מתנה. בהתאם לגודל ולמורכבות ההזמנה שלך, אתה עשוי לצפות להמתין בין 10 ימים ל-8 שבועות עד שתגיע מתנת יין מותאמת אישית. הקפד לבדוק עם חברה (הטובים שמים את המידע הזה באתרים שלהם) כדי להבטיח שניתן יהיה לשלוח את מתנת היין המותאמת אישית שלך בזמן.

איפה קונים יין בהתאמה אישית ?

כל אחת מהאפשרויות תהיה מתנה נהדרת, אבל אם תחליט לקנות בקבוק יין מותאם אישית, יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון: יש כמה אפשרויות למתנות בהתאמה אישית לבקבוקי יין. הבחירה הטובה ביותר היא לתת בקבוקים חרוטים או חרוטים. למרות שהם נשמעים דומים זה לא אותו דבר.

לבקבוקי יין חרוטים יש גרפיקה משוכללת והתחריטים העמוקים והמרקמים צבועים לעתים קרובות ביד, מה שיוצר מצגת מתנה מרשימה. בקבוקים חרוטים מאפשרים בדרך כלל רק שורה אחת או שתיים של טקסט רגיל והם חקוקים קלות על פני הבקבוק. כפי שצוין קודם לכן, חריטה היא אפשרות פחות מלהיבה מבקבוקי יין חרוטים, אבל הצד השני הוא שהיא זמינה להרבה יותר יינות. למעשה, חלק מחנויות היין מציעות שירותי חריטה למספר עצום של יינות (ומשקאות חריפים).

אמנם יש זרם אינסופי של מוצרים מותאמים בשוק בימים אלה, אבל רובם באיכות ועיצוב ממוצעים. היוצאים מן הכלל הם מתנות יין מותאמות אישית לבדרנים, כמו תגיות זכוכית יין מותאמות אישית, לוחות גבינה עם חריטה בלייזר, וסוזנים עצלים שהם תוספת נהדרת לכל מזנון.

מארזי יין הם דרך מצוינת לאחסן את אוסף הבקבוקים שלך ולשמור עליהם מוגנים מפני נזק. הם עשויים בדרך כלל מעץ או פלסטיק, מה שאומר שניתן להתאים אותם כך שיתאימו לכל סגנון עיצוב. מארזי יין מגיעים בגדלים וסגנונות רבים ושונים – מדגמים מהרצפה עד התקרה שמכילים מאות בקבוקים, ועד לגרסאות שולחנות קטנות המאחסנות רק בקבוק אחד או שניים בכל פעם.

אם אתם מחפשים מארז שיכיל בקבוק אחד, הבחירה הפופולרית ביותר היא מארז יין עם בקבוק אחד. מארזים אלו יכולים להיות עשויים מפלסטיק או עץ ומגיעים במגוון סגנונות וצבעים. הם משמשים לעתים קרובות כמתנות או פריטי קידום מכירות מכיוון שהם כל כך קלים להובלה ולשלוח.

אם אתה מתכנן לאחסן שני בקבוקי יין בבת אחת – או אפילו שלושה או ארבעה – אז מארזי יין עם בקבוקים כפולים הם ההימור הטוב ביותר שלך. סוגים אלה של יחידות אחסון יש בדרך כלל יותר מקום מאשר עמיתיהם עם בקבוק יחיד, מה שאומר שהם יתאימו לבקבוקים גדולים יותר בנוחות תוך שהם עדיין קומפקטיים מספיק לנשיאה בקלות (גם אם הם עשויים מעץ).

האם מארזי יין זמינים בגדלים שונים?

מארזי יין זמינים בגדלים רבים ושונים. מארזי יין מגיעים מחומרים שונים, כולל עץ ומתכת. מארזי יין מגיעים גם בסגנונות וצבעים שונים, אותם תוכלו לבחור בהתאם להעדפותיכם או לאירוע שלשמו אתם קונים את המארז.

אם אתם מחפשים סוג מסוים של מארז יין באינטרנט, אנו ממליצים לחפש "קופסת יין" באמזון או באתר eBay; שני האתרים מציעים מבחר רחב של אפשרויות בנקודות מחיר משתנות (אך שימו לב: דמי משלוח עשויים לחול). אם אתה מעדיף קניות מקומיות במקום באינטרנט – ולא אכפת לך לשלם מס מכירה – פנה לאחת מהחנויות המקומיות הבאות ליד מגוריך .

מארזי יין הם דרך מצוינת לאחסן את בקבוקי היין האהובים עליך. הם זמינים בגדלים וסגנונות רבים ושונים, כך שתוכל לבחור אחד שמתאים בצורה מושלמת לצרכים שלך. מארזי יין הם גם מתנות נהדרות לחברים ובני משפחה שנהנים לשתות יין